گربه اسباب بازی که کودک نوپا را به حرکت در می آورد!

آداب بازی یا انواع روش های مختلف بازی کودک با گربه اسباب بازی بازی منعکس کننده ادراک، شناخت، هماهنگی حرکتی و ایده پردازی است.

با افزایش سن، کودکان بهتر می توانند بازی را به تنهایی آغاز کنند و شروع به افزایش خلاقیت و پیچیدگی در بازی خود می کنند.

با این حال، رشد در این زمینه ها وابسته به تجربه است و با فرصت های موجود در محیط شکل می گیرد.

توانایی های یک شی شامل تمام فرصت هایی است که برای تعامل با آن ارائه می کند. مقرون به صرفه منعکس کننده ویژگی های فیزیکی یک شی است.

اسباب بازی

به عنوان مثال، یک سطل چندین ویژگی دارد: کناره‌ها و پایین آن فضایی را ایجاد می‌کنند که می‌توان آن را پر و خالی کرد، یا آن را به صورت نگه داشت تا صحبت کرد، یا وارونه کرد تا روی آن بایستد.

و دسته این امکان را می دهد که آن را بردارید تا از جایی به جای دیگر حمل شود یا از این طرف به طرف دیگر چرخانده شود. برای بهره برداری از آن، مقرون به صرفه باید درک شود.

کسب ادراک مستلزم کاوش است. هنگام کاوش یک شی، شیوه بازی ممکن است متفاوت باشد. کاربر ممکن است اقدامات را با توجه به توانایی های کشف شده آزمایش و تنظیم کند و از تعاملات ساده به وظایف پیچیده پیشرفت کند.

به این ترتیب، کشف مقرون به صرفه می تواند توسعه را ارتقا دهد. حواس پرتی دور از کاوش با یک اسباب بازی ممکن است فرصت کاوش در توانایی های آن را محدود کند و در نتیجه بازی ساده تری را به همراه داشته باشد.

در کنار اسباب‌بازی‌های خاصی که کودکان نوپا با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند، محیط نیز می‌تواند عاملی باشد که می‌تواند بر رفتارهای کودکان از جمله بازی تأثیر بگذارد.

ویژگی های محیطی که باید مورد توجه قرار گیرند عبارتند از: تأثیر افراد دیگر، تحریک حسی، سایر اشیاء و انعطاف پذیری و ایمنی فضا. محیط باید به کودک اجازه دهد تا در محدوده مناسب کاوش کند و سرگرم شود.

پیرس در حین مشاهده محیط بازی که کودکان نوپا در آن قرار می گیرند، دریافت که مادران با محصور کردن آنها در یک منطقه امن با جعبه یا میز اسباب بازی، بازی مستقل کودک نوپا را ترویج می کنند.

اسباب بازی های کودک نوپا در سطح چشم قرار می گرفتند تا اسباب بازی های موجود برای بازی دیده شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.