مایع دستشویی شون 2 لیتری به عنوان برترین شوینده دست شناخته شد!

قبل از ارائه کار طراحی، ضروری است که آن را زمینه سازی کنیم. بنابراین، اولین قدم ایجاد یک «نیاز به دانستن» است (یعنی ترویج حس شگفتی و علاقه که دانش‌آموزان را درگیر یادگیری فرهنگی و اجتماعی مرتبط می‌کند). من با استفاده از مایع دستشویی شون 2 لیتری روی دستانم شروع می کنم.

این مایع غیر سمی است و حاوی قطعات ریز پلاستیکی نامرئی است که در زیر نور سیاه می درخشند. بنابراین، یک ابزار محبوب برای نشان دادن چگونگی انتشار آسان میکروب ها و اهمیت شستن موثر دست ها است. بعد، یک بشقاب کاغذی برداشتم و روی میز قرار دادم.

مایع

از یک دانش آموز داوطلب خواسته می شود که دستکش بپوشد و سپس بشقاب خالی را بررسی کند. از او خواسته می شود که به صندلی خود برگردد و کتاب علوم خود را بیرون بیاورد. در حال حاضر، دانش آموزان در تعجب هستند که چه خبر است. با استفاده از یک نور سیاه، تمام مناطقی را که لمس کردیم و اکنون به میکروب “آلوده” شده اند به دانش آموزان نشان می دهم.

این نمایش ساده یک بحث پر جنب و جوش ایجاد می کند و فرصتی عالی برای دانش آموزان فراهم می کند تا تکنیک های موثر شستشوی دست را مشاهده و تمرین کنند (برای یک ویدیوی تکنیک مناسب شستشوی دست به منابع آنلاین مراجعه کنید).

پس از جلب توجه دانش آموزان، نقشه مفهومی طوفان فکری را برای ارزیابی دانش آنها در مورد ویروس COVID-19 انجام می دهیم. ما بحث می کنیم که چرا آنها فکر می کنند این ویروس به طور نامتناسبی بر مردم آفریقایی آمریکایی، لاتین تبار و ملل اول تأثیر گذاشته است.

این بحث به افزایش آگاهی دانش‌آموزان در مورد اینکه چگونه وضعیت اجتماعی-اقتصادی با نابرابری‌های بهداشتی ارتباط نزدیکی دارد، کمک می‌کند. ما اغلب می شنویم که معلمان قبل از خدمت و خدمت می گویند که آنها “از صحبت کردن در مورد این مسائل احساس راحتی نمی کنند” یا دانش آموزان “برای درک” این نابرابری ها “جوان تر از آن هستند”.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.