دبیرستان لینکلن (نام مستعار) به 1200 دانش آموز در یک جامعه شهری کوچک در غرب میانه خدمت می کند. شاگردان لینکلن حدود 40% سفیدپوست، 35% سیاه پوست، 10% لاتین تبار و 10% چند نژادی هستند. شومیز یقه کراواتی حدود دو سوم دانشآموزان از نظر اقتصادی ضعیف طبقهبندی میشوند.
در پاسخ به نگرانیهای مدرسه و اعضای جامعه در مورد نابرابریهای نژادی در مدارس محلی، یک کارگروه عدالت اجتماعی برای بررسی این مشکل و توسعه استراتژیهایی برای رسیدگی به آن تشکیل شد. این شامل آموزش هایی برای همه کارکنان مدرسه بود که در آن آنها در مورد موضوعاتی در مدارس خود بحث کردند که نژاد ممکن است به طور ضمنی یا صریح عاملی باشد.
هنگامی که یکی از اعضای گروه ضربت به طور غیررسمی از دانش آموزان پرسید که چه مسائلی با این توصیف مطابقت دارد، پاسخ فوری آنها
نوع متفاوتی از کد طرز تهیه کیک ساده وانیلی در قابلمه مورد نیاز است که به مدارس و دانشآموزان کمک میکند تا روایتهای غالب را که هستند یا میتوانند باشند به چالش بکشند.
برای درک بهتر نگرانی دانشآموزان، همه دانشآموزان دبیرستان لینکلن را مورد بررسی قرار دادیم (با دریافت 384 پاسخ) و به طور تصادفی 13 معلم را برای مصاحبه انتخاب کردیم. در این نظرسنجی از دانش آموزان در مورد تعداد دفعات پیروی از کد لباس، میزان نظم و انضباط در مورد لباسشان و نظرات آنها در مورد کد قهوه برای لاغری شکم و پهلو به طور کلی سؤال شد.
مصاحبه های معلمان بر باورهای آنها در مورد کد لباس، به طور کلی، و در رابطه با نژاد و جنسیت متمرکز بود. در نهایت، ما امیدواریم که به این سوال پاسخ دهیم: تا چه حد، اگر اصلاً، کداندازه لباس بافتنی نوزاد دبیرستان لینکلن بر اساس جنسیت و/یا نژاد دانشآموزان را تحت تأثیر نامتناسب قرار میدهد.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.